Como aplicar glitter num sapato ou tênis sem estragar?

Glitterizing


Tenho visto várias marcas com tênis de canos altos e baixos com  glitter: Miu Miu e Jimmy Choo são dois exemplos famosos ...  Infelizmente sou obcecada com brilho mas a grana anda curta pra comprar um tênis destas marcas (Mais USD $500 um tênis de glitter? Oi? Sério??). Por isso até que eu possa  me dar ao luxo em gastar dinheiro em sapatos assim e pagar minhas contas em dia ao mesmo tempo, este sneaker de glitter vai ter que esperar! Por hora, farei em casa memso a minha versão H-Sama

AQUI tem um  tutorial DIY de sapatilhas que vai fazer você pensar na ideia de aproveitar aquele seu tênis velho e molinho e dar uma modificada e atualizá-lo.

***


I have seen several brands with glitter sneakers (high top or not) : Miu Miu e Jimmy Choo  are two famous examples ... Unfortunately I'm obsessed with glitter but the money goes to buy a sneaker from these brands (More than USD$500 aglitters neaker? Hello? Seriously?). So until I can afford to spend money on shoes like that and pay my bills on time, those glitter sneakers will have to wait! For now, I will do my H-Sama version at home myself.

HERE is a tutorial DIY we made using ballerinas that will make you think about the idea of ​​using that old sneakers of yours and give it a modified and update. (portuguese only, sorry)

558773_351956941583382_1441280513_n_large

Comments

  1. I will right away grab your rss feed as I can not
    find your email subscription hyperlink or e-newsletter service.
    Do you have any? Please permit me know in order
    that I could subscribe. Thanks.

    my web site przygotowania do ślubu

    ReplyDelete

Post a Comment

H-SAMA.com: TODOS os comentários serão lidos, respondidos com carinho (pode demorar uns dias então volte pra ver!).
+++
All comments are read and will be up. Come back to see it.