Coca Cola Ice breaker




I think a lot of people know that we love advertising, design and creative marketing, especially the asian ones. I want to show you one from Coca Cola which surprised me.

. Coca Cola Icebreaker.
It is a marketing action placed in white valentine's day in China with the purpose of making people meet. Since China is a tough place to meet people, the brand planted, purposely, bottles with caps a bit tighter so that the girls could ask help from guys who passed by at one of the most romantic parks in Shanghai.



****

Eu acho que muita gente sabe que nós amamos propaganda, design e marketing criativo, especialmente os asiáticos. Quero mostrar à vocês mais uma propaganda da Coca Cola que me surpreendeu.

.Coca Cola icebreaker.
É uma ação de marketing feita no white valentine's day na China com o propósito de fazer pessoas se conhecerem. Como a China é um lugar difícil de se conhecer pessoas, a marca colocou, propositalmente, garrafas com tampas mais apertadas para que as meninas pudessem pedir ajuda de rapazes que passavam em um dos  parques mais românticos de Shangai.

Comments

  1. Manooow, que coisa mais cuti cuti! babei milhões, amei total a ideia hahahah
    Acharia mega fofo conhecer meu "futuro namorado" numa dessas situações nenhum pouco esperadas ♥

    ReplyDelete

Post a Comment

H-SAMA.com: TODOS os comentários serão lidos, respondidos com carinho (pode demorar uns dias então volte pra ver!).
+++
All comments are read and will be up. Come back to see it.