Hologram Dress - Vestido Holográfico


Hologram dress Holliday look





Hey! It's H-Sama again!

Today I'm talking about my newest obsession: Hologram sequin dresses.
I am completely mad with the idea of wearing it for New Year's party with a faux fur coat on it.

I love the idea of something body-con with a oversized coat on top of it.

What do you guys think of it? Would you wear it? Leave me a comment with your thoughts.



++++


Hey! Aqui é a H-Sama de novo!

Hoje eu vou falar some a minha nova obcessão: vestidos de paetês holográficos.
Eu estou completamente louca com a ideia de usar um vestido holo pra festa de Ano Novo daqui. Como está frio, quero usar com um casaco de pele falsa sobre ele.

Amo a ideia de alguma coisa justa com um casacão oversized por cima.

O que vocês acham disso? Usariam? Me deixem um comentário com o que vocês pensam.









**New Hair! * Novo cabelo!**




Not sure if you recognize, but this is the same Sequin Dress   I got from Dress V a while ago.
Still in love with it!

Why is it so hard to photograph holographic fabrics? Am I the only one that find it hard?


++++


Não sei se você reconhece mas é o mesmo vestido que eu ganhei da Dress V um tempo atrás.
Ainda apaixonada com ele.

Porque é tão difícil fotografar tecidos holográficos? Será que eu sou a única que pensa assim?







This is how I want it to be: - Assim é como eu quero:
hologram dress



***
Service

Dress V. com


email: service@dressv.com

my dress:  






Sequin Dress by Dress V - Review




Iridescent TREND
HOW TO WEAR: Iridescent TREND
 COMO USAR:   Moda Iridescente



Seapunk
Trend Seapunk ( The Sea Punk Style )
Trend Seapunk ( O estilo Sea Punk ) 





Hologram dress Holliday look
Hologram Dress - Vestido Holográfico (CLICK HERE)

Comments