Happy New Year 2014




HAPPY NEW YEAR!
I wish that you all have a great New Years eve and a marvelous New Year.


This year I've sewn my own skirt. It was soo easy!! I picked a holographic fabric. 

As you can see the effect is ridiculously gorgeous. 

I also paired it with my sea shell purse and my new opalescent crystal.


What are you guys wearing this year?


+++

FELIZ ANO NOVO!
Eu desejo que todos vocês têm um grande véspera Ano Novo e um Ano Novo maravilhoso.

Este ano eu costurei minha própria saia. Foi tãão fácil !! Eu escolhi um tecido holográfico.
Como vocês podem ver o efeito é ridiculamente lindo.
Eu vou usar com a minha bolsa de concha e o meu novo cristal opalescente.


O que vocês vão vestir este ano?



SEA PUNKish new year




Iridescent TREND
HOW TO WEAR: Iridescent TREND

 COMO USAR:   Moda Iridescente


Comments

  1. Aw, this was an extremely nice post. Taking the time and actual effort to generate a very good article… but what can I say… I procrastinate a whole lot
    and don't seem to get nearly anything done.

    Stop by my web site ... home improvements diy - www.homeimprovementdaily.com,

    ReplyDelete
  2. Oi :3 gostaria de pedir um tutorial do cosplay da Enju Aihara de Black Bullet
    Também gostaria que explicasse como fazer as botas,a make,as presilhas de cabelo resumindo...tudo :v e o cosplay seria nessa versão :3 Sayo *o*
    http://www.google.com.br/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fstatic.zerochan.net%2FAihara.Enju.full.1684130.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.zerochan.net%2F1684130&h=578&w=700&tbnid=9IXWpuTycYW2VM%3A&zoom=1&q=enju%20aihara&docid=ZV0qWStCiSjsbM&ei=FluoVNq7MoGPgwSEgoKAAg&tbm=isch&client=ms-android-lge&ved=0CCUQMygDMAM&iact=rc&uact=3&page=1&start=0&ndsp=4

    ReplyDelete
    Replies
    1. QUE GRACINHA!!! tem foto da lateral da bota?
      Se for como eu estou pensando é MUITO fácil e vc consegue fazer a mão mesmo!

      Delete

Post a Comment

H-SAMA.com: TODOS os comentários serão lidos, respondidos com carinho (pode demorar uns dias então volte pra ver!).
+++
All comments are read and will be up. Come back to see it.