Dia de Iemanjá - Yemanjá Day


"When I die I'll come back for every moment 
I didn't live by the sea."

+++
"Quando morrer voltarei para buscar todos os instantes que não vivi perto do mar."


Funny people called me "mermaid" today. / Engraçado, as pessoas me chamaram de "sereia" hoje.



Regardless of any beliefs or religions -I  respect them all- but this is a habit I LIKE!

Every 2nd of February - and several other days more- I go to sea to recharge my batteries/energies. I come back refreshed and I get to enjoy a wonderful day!

For the ones that Believe: odoyá!*

*If you would like to learn a bit more about this day follow our blog so you can get the new posts before anyone else.


Do you have or follow some ancient custom?



++++

Independente de crenças ou de religiões - respeito TODAS- mas esse é um costume que eu GOSTO!

Todo dia 2 de Fevereiro - e vários outros mais-  eu vou ao mar para recarregar minhas energias. Volto renovada e aprecio um dia maravilhoso!

Para os que acreditam: odoyá.


Você tem ou segue algum costume antigo?





Qual é seu dia Nossa Senhora? 
É dia 2 de Fevereiro que na beira da praia eu vou me abençoar!

Comments